Tovább a tartalomhoz

A MagyarBrands és a Superbrands program évről évre a legeredményesebb és legkiválóbb magyar márkákat díjazza. 2017-ben az Opera mindkét elismerésben részesült. ElsőSorban Közönségünknek és Támogatóinknak köszönjük!

A MagyarBrands program a magyar vonatkozású márkák közül díjazza a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Dr. Serényi János, a Superbrands Bizottság elnöke a díjátadó alkalmából elmondta: "rendkívül ritka, hogy egy márka egy évben a Superbrands és a kizárólag magyar alapítású cégeknek odaítélhető MagyarBrands díjat is elnyerje". Mint fogalmazott, a Superbrands díjat olyan márkák nyerhetik el, amelyeknek lelke van, míg MagyarBrands díjat azok kaphatnak, amiket mindannyian a magunkénak érezhetünk.

Az Opera 2017-ben több elismerésben is részesült.  A Nagycsaládosok Országos Egyesülete a sokgyermekes pároknak nyújtott kedvezményekért Bölcső-díjjal tüntette ki az intézményt. A marketingkommunikáció eredményességének nemzetközileg is számon tartott fokmérője az Effie-díj, aminek bronz fokozatát a dalszínház hároméves ElsőSorban című kampánya nyerte el a hosszú távú hatékonyság kategóriában.

Tekintse meg a díjátadón készült kisfilmünket!


Dr. Serényi János és Ókovács Szilveszter (Fotó: Nagy Attila)