Ezután felvételt nyert a budapesti Liszt Ferenc Zeneakadémiára, ahol Kertesi Ingridtől és Virág Emesétől tanult két évig. Az alapképzés utolsó évére Erasmus ösztöndíjat nyert a San Sebastián-i Musikene intézetbe, Spanyolországba, ahol Ana María Sánchez tanította, valamint Maciej Pikulski és Itziar Barredo zongoristákkal dolgozott egy éven át. Az első diploma megszerzése után opera mesterszakot végzett a Zeneakadémián, ahol 2017-ben kitüntetéssel diplomázott Marton Éva és Virág Emese kezei alatt. 2018-ban ugyanitt tanári mesterdiplomát szerzett. Hazai és külföldi versenyeken is feltűnt már, ahol számos díjjal, különdíjjal ismerték el.
Operaszínpadon a Szegedi Szabadtéri Játékokon debütált 2012-ben, főszerepben pedig 2017-ben mutatkozott be a Magyar Állami Operaház színpadán, ahol azóta is látható évadról- évadra. Legelső operai szerepére is az Operaház produkciójában került sor, 2013-ban Mozart Varázsfuvolájában Első dámaként. Színpadon énekelt szerepei Mimí Puccini Bohéméletében, -mellyel 2017-ben első főszerepeként debütált az Operaház színpadán-, Rosalinda Strauss Denevérében, melyben a Pécsi Nemzeti Színházban debütált, s azóta több évadban énekelte az Operaházban, sőt Indiában, Mumbaiban is énekelhette, valamint Miklósa Erika partnereként is állhatott vele színpadon-, Fiordiligi Mozart Cosí fan tuttéjában, Nedda Leoncavallo Bajazzókjában, melyben a Szegedi Nemzeti Színházban volt látható, Bess Gershwin Porgy és Bessében, melyet egy évad erejéig Sir Willard White partnereként énekelhetett, Micaela Bizet Carmenében, Freia istennő szerepe Wagner A Rajna kincsében, melyet több éve hallhat már tőle a közönség a Müpa Wagner Fesztiválján korunk vezető Wagner-énekesei oldalán, Gutrune Az istenek alkonyában, I. viráglány a Parsifalban, Wellgunde A Rajna kincsében és Az istenek alkonyában, valamint énekelt már Mimít Leoncavallo Bohémek operájában is, Annát Puccini Lidércek című operájában Bándi János és Kálmándi Mihály oldalán, Madame Silberklangot Mozart A színigazgatóban, Szaffit Strauss Cigánybárójában, valamint Antóniát és Giuliettát Offenbach Hoffmann meséiben. Kortárs zenében is gazdag múlttal rendelkezik. Kortárs operák tekintetében olyan főszerepeket állított színpadra, mint Angelika, Vajda János A képzelt beteg című operájában, melynek ősbemutatóját jegyezheti, vagy a Glyndebourne-i Operafesztivál felkérésére komponált Julian Phillips The Yellow Sofa című operájában Ludovina szerepe, melynek pedig magyarországi bemutatóját tudhatja magáénak. Az igazgatónő szerepét Bella Máté A tavasz ébredése című operájában, valamint a 2017-es Bartók Plusz Operafesztivál nyertes operájájának női főszerepét, Mátyássy Szabolcs Scaevola című operájának ősbemutatójában Mirela szerepét is megformálta. 2021 nyarán a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon Szokolay Sándor: Margit, a hazának szentelt áldozat című misztérium-operájában a címszerepet énekelte.
Koncerténekesként is nagyon aktív, számtalan dalesten, gálaesten vagy oratóriumok szólistájaként hallhatta már a közönség. Évek óta visszatérő énekese a Fischer Ádám vezette Wagner Fesztiválnak a Müpában. 2023-ban hatodik ízben tér vissza a Kokas Katalin és Kelemen Barnabás vezette nemzetközi kamarazenei Fesztivál Akadémia művészeként, valamint fellépett már többek között a Budapesti Tavaszi Fesztiválon és a Klassz a pARTon Fesztiválon, Balázs János Cziffra Fesztiválján, valamint 2020-ban az MVM-mel karöltve létrejött „Zenergia” koncertjén, mely a 2020-as rangos Eventex Awards nemzetközi szakmai versenyen első helyezést ért el.
Leginkább Budapest főbb színpadain, koncerttermeiben hallhatják, de énekelt már Ausztriában, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban, Franciaországban, Szerbiában és Indiában is.
Főbb díjai:
Színpadra vitt szerepei: