Tovább a tartalomhoz
1988-ban született Budapesten. 2006–2011 között a Magyar Képzőművészeti Egyetem látványtervező szakán tanult. A fiatal rendezőgeneráció jeles tagjaival több ízben dolgozott együtt díszlet- és jelmeztervezőként (Bereczki Csilla, Néder Panni, Laboda Kornél, Szőcs Artur, Géczi Zoltán és mások) a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, illetve más helyszíneken (AKKU, Stúdió K Színház). Több kisjátékfilm látványvilágáért felelt. Dolgozott többek között a Pesti Színházban, a Pinceszínházban, a Katona József Színházban, a TÁP Színházban, a Budapest Bábszínházban, a MU Színházban, emellett Pécsett, Komáromban, Nyíregyházán, Kecskeméten és Budaörsön is. Az HBO Aranyélet című sorozatában (2015), illetve A viszkis című mozifilmben (2016) production assistant designerként működött közre. Több ízben tervezett jelmezeket Almási-Tóth András zenés színházi előadásaihoz, így például a következőkhöz: Széttört álmok (Müpa, 2012), Hoffmann2012.com (Theater am Pfalzbau, Ludwigshafen, 2012), Angels in America (Opera Wrocławska, 2014), Lady Sarashina (Zeneakadémia, 2014). Az Operaházban is több ízben dolgoztak együtt: először A telefon produkcióban (2014), majd az Erkel Színház A tenor (2015) című előadása, illetve A tündérkirálynő (2016) következett.